Veelgestelde Vragen – Praefero
Deze website heeft beperkte support voor jouw browser. Wij adviseren je een andere browser te gebruiken

Veelgestelde Vragen

Verzending & Levering

Hoelang duurt het voordat mijn bestelling geleverd wordt?

Wij streven ernaar om iedere bestelling binnen 2 werkdagen te leveren. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij je hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte. Via de bijgeleverde Track en Trace kan je altijd de huidige status van je bestelling bekijken!

Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?

De verzendkosten voor Nederland & België bedragen €4,95 voor bestellingen onder de €100,- en zijn gratis voor bestellingen boven €100,-

Ik wil een bestelling laten bezorgen buiten Nederland & België. Kan dat?

Dat is zeker mogelijk, hier zijn momenteel echter nog geen opties voor in ons systeem. Neem contact op met info@praefero.nl en wij gaan het voor je regelen!

Bestellingen

Is het mogelijk om mijn bestelling te retourneren?

Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

Meer informatie over ons restitutiebeleid? Klik dan hier.

Moet ik mijn onderscheidingen opsturen naar Praefero voor de aanschaf van een presentielijst?

Je kunt zelf je onderscheidingen plaatsen in de presentatielijsten van Praefero zoals jij het wenst. Stuur je onderscheidingen dus niet op!

Waar kan ik mijn groot model beloning kopen van de Nijmeegse vierdaagse?

Het groot model onderscheiding is alleen verkrijgbaar bij de centrale administratie van de
vierdaagse. Kijk op www.4daagse.nl of stuur een mail naar: administratie@4daagse.nl